Pogosta vprašanja

Predstavniki Oddelka za stike s strankami OneTouch® bodo z veseljem odgovorili na vsa morebitna vprašanja o naših sistemih za spremljanje glukoze v krvi. Morda pa boste našli odgovor tudi v naših pogosto zastavljenih vprašanjih. Najpogosteje zastavljena vprašanja so navedena spodaj.

Za več informacij prosimo pokličite Oddelek za stike s strankami OneTouch®, na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 15:30 in v petek od 07:00 do 15:00 ali pišite na stik.si@onetouch.com.

Serijsko številko najdete na hrbtni strani merilnika.

Merilnik lahko registrirate na dva preprosta načina:

  • Preko spletne registracijske kartice ali registracijske kartice, ki je priložena merilniku,
  • ali pa kontaktirate Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 15:30 in v petek od 07:00 do 15:00 ali pišite na stik.si@onetouch.com.

Če menite, da vaš merilnik OneTouch® ne deluje pravilno, lahko za pomoč kontaktirate Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 15:30 in v petek od 07:00 do 15:00 ali pišite na stik.si@onetouch.com.

Za pomoč se obrnite na Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 15:30 in v petek od 07:00 do 15:00 ali pišite na stik.si@onetouch.com.

Če registrirate merilnik OneTouch®, vam lahko ponudimo novejše različice izdelkov, koristne informacije in trajno podporo za pomoč pri uravnavanju sladkorne bolezni.

Imate več vprašanj?

Oddelek za stike s strankami OneTouch® je tu, da vam pomaga pri pomoči, ki jo potrebujete in ko jo potrebujete. Z več kot 350 predstavniki in več kot 35 jeziki po svetu imamo jasen cilj in motivacijo za vsakodnevno delo: želimo vam pomagati pri vsakem koraku.