Pogosta vprašanja2019-10-06T14:39:46+02:00

Pogosta vprašanja

Predstavniki Oddelka za stike s strankami OneTouch® bodo z veseljem odgovorili na vsa morebitna vprašanja o naših sistemih za spremljanje glukoze v krvi. Morda pa boste našli odgovor tudi v naših pogosto zastavljenih vprašanjih. Najpogosteje zastavljena vprašanja so navedena spodaj.

Za več informacij prosimo pokličite Oddelek za stike s strankami OneTouch®, na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali pišite na lifescanslo@lifescan.com.

Serijsko številko najdete na hrbtni strani merilnika.

Merilnik lahko registrirate na dva preprosta načina:

  • Preko spletne registracijske kartice ali registracijske kartice, ki je priložena merilniku,
  • ali pa kontaktirate Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali pišite na lifescanslo@lifescan.com.

Če menite, da vaš merilnik OneTouch® ne deluje pravilno, lahko za pomoč kontaktirate Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali pišite na lifescanslo@lifescan.com.

Za pomoč se obrnite na Oddelek za stike s strankami OneTouch® na telefonsko številko 080 14 41 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ali pišite na lifescanslo@lifescan.com.

Če registrirate merilnik OneTouch®, vam lahko ponudimo novejše različice izdelkov, koristne informacije in trajno podporo za pomoč pri uravnavanju sladkorne bolezni.

Imate več vprašanj?

Oddelek za stike s strankami OneTouch® je tu, da vam pomaga pri pomoči, ki jo potrebujete in ko jo potrebujete. Z več kot 350 predstavniki in več kot 35 jeziki po svetu imamo jasen cilj in motivacijo za vsakodnevno delo: želimo vam pomagati pri vsakem koraku.

Kontaktirajte nas
x Ekipa OneTouch® pozorno spremlja izbruh koronavirusa (COVID-19), skrbi za naše uporabnike, zdravstvene strokovnjake, naše skupnosti in zaposlene.

V tem trenutku ne pričakujemo težav z motnjami v oskrbi izdelkov. V skladu z razvojem razmer se zavezujemo k sprotnemu obveščanju vseh vpletenih.

Preverite pogosto zastavljena vprašanjo izdelkih blagovne znamke OneTouch® in izbruhu korona virusa COVID-19.

Za ogled virov za podporo izdelkov obiščite spletno stran: onetouch.com/support.