Pogosto zastavljena vprašanja o izdelkih blagovne znamke OneTouch® in izbruhu korona virusa COVID-192020-04-02T21:19:07+02:00

Pogosto zastavljena vprašanja izdelkih blagovne znamke OneTouch® in izbruhu korona virusa COVID-19

Ta pogosto zastavljena vprašanja ponujajo odgovore na vrsto splošno razširjenih vprašanj, ki jih imajo zdravstveni strokovnjaki, negovalci in bolniki o izdelkih blagovne znamke OneTouch® in izbruhu korona virusa COVID-19.

1. Ali bodo merilniki OneTouch®/testni lističi/lancete še vedno na voljo za prevzem/nakup? Ali se pričakuje pomanjkanje izdelkov?

Medtem ko spremljamo stanje COVID-19 (skupaj s posodobitvami CDC in WHO), trenutno le-ta nima NOBENEGA vpliva na ponudbo izdelkov OneTouch® (merilniki, testni lističi in pripomoček za odvzem krvi/lancete).

2. Nekateri vaši izdelki so izdelani na Kitajskem. Ali so varni?

Ameriški centri za nadzor bolezni (CDC) navajajo, da trenutno ni dokazov, ki bi podpirali prenos COVID-19 prek uvoženega blaga.

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nCoV/index.html

3. Zakaj je danes trajalo toliko časa, da ste sprejeli moj klic?

Hvala za vašo potrpežljivost in se opravičujemo za morebitne nevšečnosti. Beležimo občutno več klicev kot običajno, oglasimo se vam takoj, ko to zmoremo.

4. Ali moram kupiti dodatno zalogo?

V tem trenutku ne pričakujemo težav z motnjami v oskrbi izdelkov. Še naprej upoštevajte priporočila za izvajanje meritev, ki ste jih prejeli od zdravstvenega strokovnjaka.

5. Po telefonu vas ni mogoče dobiti in imam težave s svojim izdelkom.

Priporočamo, da najprej obiščete spletno stran  onetouch.medis-m.si, kjer boste našli vire, s katerimi boste lahko  težavo rešili. In vam tako ne bo potrebno čakati na telefonski pogovor z osebo iz oddelka za stike s strankami. Če imate nujno vprašanje in/ali ne bi mogli rešiti svoje težave s pomočjo spletne strani  onetouch.medis-m.si, pokličite oddelek za stike s strankami na številko 080 14 41 od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00 uro.

Za splošno razširjena vprašanja prosimo, da preverite pogosto zastavljena vprašanja in druge vire, ki so vam na voljo na spletni strani onetouch.medis-m.si.

6. Potrebujem nov recept, vendar nočem obiskati ordinacije svojega zdravnika.

Številni zdravniki so dosegljivi po telefonu in vam bodo lahko napisali e-recept (v primeru, da gre za nadaljevanje terapije, ki jo že prejemate) ali da skupaj poiščete rešitve. Poskusite poklicati svojega zdravnika in ga zaprosite, da vam napiše nov e-recept.

7. Ne želim v lekarno po svoje testne lističe OneTouch®. Kakšne so še druge možnosti?

Priporočamo,  da  preverite  pri  svoji  lokalni  lekarni  glede  možnosti dostave na dom za e-recepte (naročilnice), tudi testne lističe. Nekateri trgovci se odpovedujejo pristojbinam za dostavo na dom.

8. Želim si narediti večjo zalogo, vendar sem svoj recept dobil(-a) pred manj kot 30 dnevi. Kakšne možnosti obstajajo?

Trenutno se v Sloveniji lahko izdajajo zdravila in medicinski pripomočki za obdobje enega meseca in iz tega razloga večjih zalog ni možno delati. Vseeno predlagamo, da pokličete vašo najbližjo lekarno in se posvetujete, kdaj lahko ponovno dvignete testne lističe.

9. Kaj, če moja lekarna nima izdelkov OneTouch®?

Tesno sodelujemo z lekarnami in trgovci na debelo, da jim zagotovimo takoj dobavljivo zalogo. V tem trenutku ne pričakujemo težav z motnjami v oskrbi izdelkov. Če vaša najbližja oziroma lokalna lekarna nima izdelkov OneTouch®, preverite še v kateri drugi lekarni oz. specializirani trgovini. Lahko pa sporočite tudi nam in bomo preverili v lekarni.

10. Ali bo moja lekarna ali zdravstvena ustanova zaprta?

Za morebitne spremembe delovnega časa se obrnite na lokalno zdravstveno ustanovo in lekarno ali specializirano trgovino.

11. Ali moram biti v karanteni?

Nisem zdravstveni strokovnjak. Najbolje je, da upoštevate navodila lokalnih oblasti in lokalnih zdravstvenih delavcev. Če želite izvedeti več, obiščite spletna mesta svoje lokalne oblasti.

12. Ali bi se moral(-a) testirati za virus COVID- 19?

Nisem zdravstveni strokovnjak. Najbolje je, da upoštevate navodila lokalnih oblasti in lokalnih zdravstvenih delavcev. Če želite izvedeti več, obiščite spletna mesta svoje lokalne oblasti.

13. Če imajo moji bolniki težave z izdelki OneTouch®, kam naj jih napotim, če je moja ordinacija zaprta?

Vaši bolniki lahko obiščejo spletno stran onetouch.medis-m.si , kjer bodo našli vire, s katerimi bodo lahko svojo težavo rešili, ne da bi morali čakati na telefonski pogovor z osebo iz oddelka za stike s strankami. Če imajo nujno vprašanje in/ali mi ne bi mogli rešiti njihove težave s pomočjo spletne strani onetouch.medis-m.si, lahko pokličejo Oddelek za stike s strankami 080 14 41, od ponedeljka do petka, med 8.00 in 16.00.

Za splošno razširjena vprašanja lahko bolniki preverijo pogosto zastavljena vprašanja in druge vire, ki so na voljo za izdelke na spletni strani  onetouch.medis-m.si.

14. Če bolniki (zlasti starejši bolniki) ne želijo oditi v trgovine ali lekarne, kako lahko dobijo svoje testne lističe/merilnike OneTouch®, ipd.?

Priporočamo, da bolniki preverijo pri svoji lokalni lekarni glede možnosti dostave na dom za zdravila, tudi merilnike in testne lističe.

15. Kakšna so priporočila za bolnike s sladkorno boleznijo in virusom COVID-19 glede na zdravstveno povezavo?

Izredne razmere, kot je virus COVID-19, so lahko še bolj zahtevne za ljudi, ki živijo s sladkorno boleznijo. Za koristne informacije in nasvete obiščite povezavo Ameriške zveze za sladkorno bolezen: https://www.diabetes.org/coronavirus-covid-19

16. Kako lahko še naprej spremljam bolnike, dokler veljajo omejitve virusa COVID-19 in karantene?

LifeScan, z namenom spodbujanja komunikacije na daljavo med zdravstvenimi timi in bolniki, nudi programsko opremo OneTouch Reveal®, ki omogoča timu, da spremljajo napredek bolnika na daljavo.

Mobilna aplikacija OneTouch Reveal® bolnikom omogoča izmenjavo rezultatov meritev z zdravstvenim timom na daljavo. Aplikacija je na voljo brezplačno na pametnem telefonu/tabličnem računalniku prek storitve Google Play ali AppStore in se povezuje z merilniki glukoze v krvi OneTouch®, ki imajo omogočeno funkcijo Bluetooth: OneTouch Verio Flex® in OneTouch Verio Reflect™.

Spletna aplikacija OneTouch Reveal® je združljiva z vsemi merilniki glukoze v krvi OneTouch® tudi preko USB-kabla – za prenos podatkov iz merilnika na računalnik.  Kabel je na voljo brezplačno pri Oddelku za stike s strankami  OneTouch®.

Spletna aplikacija za zdravstvene strokovnjake OneTouch Reveal® daje na razpolago podatke o rezultatih meritev pacientov  za oskrbo na daljavo.

Apple in logotip Apple sta blagovni znamki družbe Apple Inc., registrirane v ZDA in drugih državah. App Store je storitvena znamka družbe Apple Inc. Google Play in logotip Google Play sta blagovni znamki družbe Google LLC Besedna znamka in logotipi Bluetooth® so registrirane blagovne znamke v lasti družbe Bluetooth SIG Inc. in vsakršna uporaba le-teh s strani družbe LifeScan Scotland Ltd. in njenih podružnic je določena s pogoji licence.

x Ekipa OneTouch® pozorno spremlja izbruh koronavirusa (COVID-19), skrbi za naše uporabnike, zdravstvene strokovnjake, naše skupnosti in zaposlene.

V tem trenutku ne pričakujemo težav z motnjami v oskrbi izdelkov. V skladu z razvojem razmer se zavezujemo k sprotnemu obveščanju vseh vpletenih.

Preverite pogosto zastavljena vprašanjo izdelkih blagovne znamke OneTouch® in izbruhu korona virusa COVID-19.

Za ogled virov za podporo izdelkov obiščite spletno stran: onetouch.com/support.